I'm on a boat mutherfucker...

... Take a look at me.
Straight floating on a boat on the deep blue sea
Busting five knots, wind whipping out my coat
You can't stop me mutherfucker, cause I'm on a boat...


Min Stockholmsresa börjar närma sig sitt slut och just nu sitter jag skyddad under ett rött kapell, i en mjuk rödvit skinnfotölj, (med fötterna på en annan likadan fotölj) i en stor röd motorbåt och ser Stockholms stadshus avlägsna sig bakom mig, under ett lätt och vänligt duggregn.

Det har varit så obeskrivligt roligt att få spendera över en vecka med mina fina bönor och deras män här uppe och trots hemlängtan och stor saknad efter mina håriga små tjejer så vet jag att jag kommer längta efter Stockholm och dess tjejer (med fantastiska män), ungefär en kvart efter hemkomst till Göteborg.

Jag har, under denna resan, hittat någon att diskutera och uppleva musik med, vilket jag värderar väldigt högt.
Jag har återförenats med en kollosalt saknad god vän och jag har ätit upp mig med hela 2,6 kg.

Jag har lärt mig nya uttryck som jag kommer att framföra till Göteborg och jag har, framför Spotify, marinerat mig med öl och rosé under flera "WHOA!, den HÄR då" eller "JAG har en... Nu du, nu kommer det en goding här"...

I morgon packar jag ihop väskorna och piper hem, njuter av min lägenhet i ett dygn och drar sedan iväg för helgen igen!

...I'm on a boat and it's goin fast and I got an nauticle themed Pashmina afghan.
I'm the king of the world, on a boat like Leo.
If you on the shore, then you're sure not me, oh.
Get the fuck up ,this boat is real.



Kommentarer
Postat av: Adde

You can't stop me mutherfucker, cause I'm on a boat...



Fantastiskt!!

2009-07-29 @ 08:48:37
Postat av: Fisken

Sakna dina HÅRIGA tjejer???

2009-07-31 @ 23:50:26
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0