Blogga inte salongs... Det är aldrig bra!

Man är ju nöjd med olika saker här i livet!

Jag är nöjd över att komma hem kl 04:00 en måndag efter en lugn kväll med vänner.
Jag äv väldigt nöjd över att (av en främling) ha blivit erbjuden en resa över till Danmark i morgon bitti och jag är oerhört stolt över att bartendern visste mitt namn (efter att ha betalat första ölen).

Jag vet att det blir en bra kväll när jag, efter att ha somnat i soffan på eftermiddagen, trär på mig en mössa och en dress över en oduschad kropp och jag älskar det faktum att någon har stulit en lampa från Contessa.
EN lampa!
Inte båda... Bara baklampan.
Han/hon behövde visst inte mer, så om polisen skulle ha tagit mig på vägen hem så hade jag vetat exakt vad jag skulle säga!
En ärlig tjuv...

Jag gillar hur jag (på vägen hem) tvärnitar och sladdar med cykeln utanför kebaben och likt en utsvulten lejonhona fantiserar om kött, samtidigt som jag, med skrämmande bilder, minns hur äcklad jag var av mig själv nar jag vaknade i morse, efter gårdagens kebab med ris och extra sås. (Och då målmedvetet leder Contessa till Sibyllan, fem meter från kebaben).

Jag är nöjd med hur jag sedan står där med min hamburgare (med rubbet), pommes och fanta och käftar med de andra kunderna (efter att ha haft en nu-ska-jag-bara-umgås-med-Sara-dag... -Vilken självklart gick käpprätt åt helvete). 
Jag älskar mig själv när jag (i mitt huvud) pratar sönder de små backslick-bratsen och deras feta men tajta små Polo Sport tröjor samtidigt som jag smidigt beställer in en liten extra låda med chilli cheese.
 
Jag beundrar det faktum att de världsvana små pojkarna ville bräda mig med sina märkeskläder just den dagen som jag råkade bära Armani blandat med underbara Emma/Malena (även om jag inte sade det högt) och jag mår så bra varenda gång någon skitunge på 25 tycker att han är äldre och ödmjukare än mig.

Jag tycker om det faktum att jag är lika mycket av en skitunge och idiot själv, men jag gillar att jag nästan alltid lyckas vinna alla diskussioner med dem..
Generellt sett har jag alltid rätt ;)

Jag var i mitt esse när expediten i Sibyllaluckan bad mig att stanna kvar tills han slutade, för så här kul hade han inte haft på flera år, och det var med ett leende som jag (efter den kommentaren) insåg misären i vad jag höll på med, vände på klacken och snabbt cyklade hem...


Nöjd!
Visst, lite salongs men väldigt nöjd!!!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: jojo

*LER*

Härlig text!!

Härligt ihopformulerat!

2009-07-16 @ 09:06:30
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Sven

Grymt sexig ben!

2009-07-17 @ 10:08:27
Postat av: Fisken

Härligt att du lever! ;-)

2009-07-17 @ 22:04:20
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Tom

Mer lårbilder!

2009-07-20 @ 15:40:28
Postat av: Sara

BEN?

Nää, Sven och Tom!

Här berättar jag hur fantastisk och själfull jag är och allt ni ser är ben?!



Ben? Bah! ;)



2009-07-21 @ 03:36:21
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: MissC

haha, du är helt otrolig!

Och Sara! Du har snygga ben ;)



kram

2009-07-21 @ 22:13:10
URL: http://missclivinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0