I surrender

Nu blev det ju lite dumt här!
Efter att, igår, ha beskyllt  Avenyn för att vara ensam anledning till att gatumusikanterna inte längre får dela med sig av sin sångglädje, ska jag idag dit och härja.

Men jag tänker såhär;
Vi är ju ändå grannar och som grannar måste vi ju kunna vara trevliga mot varandra även om vi inte egentligen gillar varandra.
För jag tror inte att Avenyn gillar mig något vidare heller eftersom jag oftast snackar skit om henne samtidigt som jag höjer Järntorget, Magasinsgatan och Linné till skyarna.

Nej, vi kommer aldrig att bli vänner, Avenyn och jag, men jag ska göra mitt absolut bästa för att undvika att Ashberg ska behöva bli inblandad och förhandla för oss.

Så för att upprätthålla en god  grannsamverkan och undvika onödiga konflikter ska jag på AW på Avenyyyyyn idag, efter en härlig eftermiddag vid havet!


Kommentarer
Postat av: jojo

Lovar du det?? Att vara min hejjarklack??

SHIT då vill jag hälsa på typ nuuuuuu!!!!

2009-07-03 @ 18:11:47
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Underbar bild på mina sköna bönor!

Jag saknar er massor!

Är i full gång och pusslar ihop personal för att få semester. Snart kommer jag!

Jag vill också hänga med er vid havet och på Avenyyyyyn och dricka "snake eyes".

Pöss

2009-07-04 @ 09:45:06
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: Fisken

Ha, ha, ha! Tack för en väldigt detaljerad beskrivning av din semester... :-P

Jag ser med spänning fram emot resten!

2009-07-07 @ 00:08:54
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0