I'm not an actor I'm not a star and I don't even have my own car...

Oh my gaaaad!
Nu är vi i vårt esse här i Stockholm...

Tre tjejer på 30+ med en dator, massa öl, en och annan drink och enormt starka minnen till musik.

Från att ha lyssnat till hård hip hop, The Knife och andra riktiga godingar till vår räkfrossa på balkongen, har vi nu placerat våra lediga arslen i soffan, med drinkar och... -Skämslåtarna!

Ni vet, skämslåtarna!
De där låtarna som du bara älskar, men skäms lite för att du faktiskt tycker om...
Jag har fan ett helt album, med Lady In Red som ledspår.
Sedan kommer All I Wanna Do Is Make Love To You tätt följt av Youre song och många, många fler...

Gå ut ikväll?
Nej, nej!
Jag sitter nerkrupen i soffan i mina myskläder och dricker mig snygg till gamla skämslåtar tillsammans med mina underbara tjejer.
Herregud, vad fint!





Nääää... nu visade det sig att det bara var jag som hade skämslåtar.
De andra två lyssnade på "gamla godingar".
Oh crap!

Men fuck it!
Jag har det väldigt mysigt här och tänker spela fler skämsisar, och jag tänker stå för det.

Happådaj


Kommentarer
Postat av: jojo

Åh vad Gott!

2009-07-25 @ 20:09:20
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kotte

Räkor är underbart gott!



Skämslåtar och gamla godingar ligger nära varandra. Spotify är bra en blöt kväll med polarna :)

2009-07-26 @ 16:19:19
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Sandra h

Mysigt ni har de :)



Följ gärna min blogg på bloglovin



KRAM

2009-08-07 @ 21:45:33
URL: http://skinkpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0