Vilken spontantripp ...

 ... Det blev!

Efter att underbara handbollstjejen lovat att att ta hand om terroristerna blev det en åtta timmars bilresa upp till Idre för att överraska mitt lilla havregryn och hennes sambo (som grejar med sin nyköpta fjällstuga).


Det gick renar och betade precis utanför bilfönstret när vi körde upp mot stugan... Så himla härligt!

Efter två nätter och en solig dag full av rosé här i Idre, bär det i morgon av till Hufvudstaden för ett par dagars efterlängtat umgänge med mina tjejer, Bempis och Havregrynet mitt.

Det är så fantastiskt med semester. Spontaniteten flödar och allt liksom löser sig på vägen hela tiden!

I love it!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hej :)

oh det hade ju vart helt perfekt bra. men jag ska inte på madonna längre, de blev lite tjaff och ja bestämde mig för att fjällvndra den veckan ist.



men tack !!

¨

2009-07-23 @ 12:46:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0