Hets!

Ok... så här är det!

Helgen var tuff!
Förbannat jävla tuff...
Mycket tuffare än mig och det, mina vänner, är det få saker som är!

Måndag:
Jag lovar (efter jobbet) bort mig på träning, tvätt, bordsmontering, middag och flytthjälp!
Jag hinner med tvätt, bordsmontering, middag och flytthjälp (som blir min träning).

Tisdag:
Jag lovar (efter jobbet) bort mig på träning, köpa present, färga håret, middag, fika och bio!
Jag avbokar fika och bio.

Onsdag:
Jag återupptar (efter jobbet) fika och bio samt ska hinna med en solning och packning för fyra dagars midsommar (och färgning av håret om det misslyckades på tisdagen).

Torsdag:
(Efter jobbet) baka tårta, lämna bort terroristerna och dra till midsommarfirandet som varar till söndag!

Efter det kanske jag kan återuppta min rosa blogg igen!

Kommentarer
Postat av: Ex-sambon

Go bejbi go! You can do it put your ass into it;)

Jag hjälper till på sluttampen vettu, å sen har vi semester hjärtat!!

2009-06-16 @ 11:36:26
Postat av: Adde

Ha en grym midsommar kompis! Kramar!

2009-06-16 @ 11:50:07
Postat av: Jenny

Hoppas att midsommar blir toppen!

Pöss

2009-06-16 @ 12:39:22
URL: http://bempis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0