Nu ska jag ut och lira boll igen!

Jag står i solen på skolgården och kickar boll med en av killarna som ska börja i ettan till hösten.
Efter en riktig långspark (efter vilken jag fick jobba mig med att springa) hojtar han:
"Sara, gissa vad jag ska göra ikväll klockan sex?"

Flåsande och stånkande fröken, ståendes med händerna vilande mot knäna:
"Ska du kanske gå på fotboll på Ullevi?"

Förvånad kille:
"Öh.. Ja, det är ju det jag ska!"

Jag-låtsas-inte-veta-fröken:
"Oj, vad roligt! Vilka är det som spelar då?"

"Jaaa, det är ju... Alltså... Det är... Du vet... Det är Sverige mot de andra!"

*Ahaaa!*

Kommentarer
Postat av: jojo

Haha den var bra!

Barn är ju så genom ärliga.

2009-06-26 @ 20:05:50
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Fisken

Sv: asg jag antar att mamma lät bli att kommentera det smset? Ja du kanske har rätt. De Göteborgskor JAG umgås med får jag otroligt roliga sms av... tyvärr så är jag inte ett dugg bättre själv. Jag skulle skoja på en fest med en av kollegorna och skicka en småsexig bild på mig själv när vi satt i bastun. Jag poserade som typ Paris Hilton och putade med läpparna... När jag vaknade dagen efter så hade jag fått följande sms: "Jaha? Så du har inget könshår alltså? ;-)"

Jag fattade noll...men kollade på bilden och insåg att handduken inte direkt satt där den skulle.

fuck

2009-06-27 @ 01:34:18
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0