Och Vilding förstås

Jag har smeknamn.
Vilken dålig, självömkande och egenkär människa jag är.

Jag blir ju av, två oberoende av varandra, personer kallad för Hip Hop. Hip Hop är ju väldigt mycket jag, så det känns fint.
Bempis kallar mig ofta för Pärla, vilket även Jojo lade fram idag.
Pärla är ju jättefint och jag är mer än gärna en Pärla.

Hip Hop och Pärla!

När jag var yngre blev jag ju faktiskt kallad för Sara-Boy, vilket inte är helt smickrande (även om de är bättre än de tidiga tonårens, Torsköga) så jag tänker slå mig till ro med Hip Hop och Pärla...

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Men mitt socker då! Du har minsann visst en massa smeknamn! Försök inte!



=)

2009-03-02 @ 14:05:44
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0