Unna daj!

Underbara Mia och Klara!
Söndagarna klockan 20:00 är bokade för dejt med soffan och tv:n för mig.

Jag bara älskar det.
Någonstans i hemlighet tycker jag nog att tjejer (oftast) inte levererar lika bra som killar när det kommer till humor.
Det finns givetvis vissa som lyckas väldigt bra, men generellt så är killarna roligare.
Men så har vi Mia och Klara då.

Alla deras karaktärer är helt (tragiskt) underbara (även om Tabita är en klar favorit) och jag myser hela halvtimman fram.

Jag fick i fredags veta att Görel från Görels hundskola är tagen från en av ledarna på en hundklubb här i stan där Klara själv går med sin hund.
Jag tänker inte (lite finkänslig är jag ju) namnge henne här, men hon är tydligen måttligt road av att bli parodiserad. (Whoa! ett nytt ord)
Men jag tycker att det är braaaaa!

Undrar vart de får de andra personligheterna ifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0