En bra start



Jajjemen!
Såhär såg det ut på vardagsrumsbordet hemma hos tjejerna i stan, 06:05 i morse.
Jodå, visst är brödet hembakat och absolut, apelsinjuicen är färskpressad av två fina exemplar.
När tv 4:as nyhetsmorgon hade reklam kollade jag på Viasat Nature och lärde mig massor om havet, mumsandes på min uppiggande frukost.

Jag har visserligen inte slaktat kalkonen, plockat kaffebönorna, mjölkat kossan, plockat ägget under hönan eller odlat gurkan, men det kändes ändå som en ypperligt bra frukost och jag är, trots att ha sovit helt värdelöst efter en händelserik helg, mer än redo för veckan som kommer.

Chip!


Kommentarer
Postat av: Fisken

Sv: Tack! Jag har min egna kaosvärld att styra över, men det är skönt att höra att det finns ett parallellt kaos där ute.

Nån gång kanske jag tar mod till mig och berättar om alla korkade saker jag får för mig att göra när jag är full. Då kommer vi in på nästa kaosnivå. :-D

2009-05-11 @ 11:56:14
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

Hmmm...? Jag vet ju inte om MIN mamma läser din blogg så jag vet inte hur vi löser detta. Men jag kan avslöja att jag vaknade en morgon efter en fest och när jag kom in i badrummet låg det hår i hela badkaret och två rakhyvlar i handfatet? WTF?

Hur tänkte jag där?

2009-05-11 @ 12:08:22
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0