Vinner tid

Det är  sannerligen med ett litet leende som jag sätter mig här och skriver nu.
Bara någon minut efter att jag avslutat förra inlägget, i vilket jag skröt om  att städa, hör Hef av sig och frågar om jag vill följa med ut med båten.
OM jag vill... Städa-Schmäda!
Jag släpper allt jag har för händerna och packar mig en liten båtväska innan jag lubbar ner till spårvagnen
-som har ändhållplats vid Sahlgrenska på grund av demonstrationer!

Va fan!
Jag ska ju ut på havet.
Vilket demonstrationståg och vilken sak kan vara viktigare än det?

Ut kom vi i alla fall och underbart var det.
Efter båtturen råddade vi ihop en fantastisk grillning och invigde den nalkande sommaren.
Vad är väl ett rent hem mot en solbadande båttur och grillkväll med goda vänner?

Nej, jag väljer Handyman, boll, Hef och Hef framför alla mina rena hem...



Nattinatt...





Kommentarer
Postat av: jojo

Åh...DÄR på bilden hade jag gladerligen velat vara.



Åh att få vara "vuxen" ett tag utan barnen...



2009-05-03 @ 10:42:24
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: jojo

svar: Haha hur ser man sexig ut som 32 åring bland en massa 19 åringar??

*skrattar högt*

Mina ungar skulle bara fråga vad det var för fel på mig och om jag är bajsnödig.

2009-05-04 @ 14:31:33
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0