Egotripp

Igår var det visst möhippans dag i Göteborg.

Det var färgglada, småberusade och fnittriga tjejgäng var jag än styrde stegen och det fick mig osökt att fundera på mitt eget eventuella bröllop.

Får man ha killar med sig på sin möhippa?



Jag skrattade lite åt mig själv nu när jag insåg min egen morgoneffektivitet här, innan bästebror kommer och hämtar mig och vi åker till mamma.
En härlig bloggstund med frukosten vid sidan av...
Jag kom till och med av mig från mitt ordinarie inlägg och nu hinner jag nog inte skriva det, men fråga kvarstår.
Är det ok med killkompisarna på möhippan?


Kommentarer
Postat av: Fisken

Jag tror inte att det är det av två enkla skäl:

1. För att det skall vara tjejernas kväll...

2. För att allt för många möhippor är såååå trista så ingen kille skulle VILJA följa med. Krukdrejning, tånginpackning och islandshästtrav i alla ära men...tack men nej tack!

2009-05-31 @ 23:37:35
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Ex-sambon

Dra mig baklänges...vilken fin klänning, den måste jag få låna, det e min favoritfärg!



Å du, din möhippa kommer inte alls va någonting i stil med va fisken skrev...så det så.

Nu ska du bara hitta en man så fixar jag resten;)

Pöss

2009-06-01 @ 23:24:54
Postat av: Jenny

Nej, killarna får inte vara med!

Vi vill ha dig alldeles för oss själva på din möhippa.

Boysen kan ju göra en egen liten hippa om dom vill.

Gör nu som Ex-sambon säger och skaffa dig en påg så vi kan sätta igång att planera hi, hi!

Pöss

2009-06-03 @ 23:25:43
URL: http://bempis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0