Rosé på golvet och galet 20-årsjubileum.

Jag har inte suttit vid en dator på två dagar nu.
Två dagar! Det är sjukt lång tid, för att vara mig här i 2000-talets teknikera.

Men vilka två dagar jag har haft!
Ute på ett blåsigt (men soligt) Brännö med ungarna, middag och rosé hos en vrålsnygg kollega, 20-årsjubileum på frisörsalongen och utgång av rang, utan pengar.


Visst är hon vacker, min frisör!

Direkt efter Brännölägret stövlade jag igår in på salongen i mitt toviga hår, smusiga leka-med-barnen-kläder, regnjacka, en precis inköpt ge-bort-blomma och min stora ryggsäck.
Låt oss bara säga att jag sänkte fashionstandarden rätt fett där jag stod och minglade mitt på  golvet med ett glas champagne i handen, omringad av fräcka (och uppklädda till tänderna) människor i min enkla jobbstass.

Men det var en grymt trevlig (och lång) kväll och nu blir det återhämtning i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0