Just rub it in, will you!

Jaha!
Då fick jag ännu ett mail som får mig att känna mig som en lite, lite sämre människa.

Dessa mail talar alltid om vilken underbar människa jag är och hur mycket den som skickade det tycker om mig.
Nu VET jag att människan som skickade detta (och alla andra liknande mail jag får) tycker väldigt mycket om mig (och jag tillbaks) så det säger jag ingenting om, men...

Ok...

Detta (totem tantra) mail från indien innehöll livsinstruktioner du ska följa för att bli en lyckligare och bättre människa.

Punkt 5:
Tro på kärlek vid första ögonkastet...

Why?
Kan jag inte få vara skeptisk och kanske få en glad överraskning?


Punkt 8:
Tala långsamt men tänk snabbt...

Va?
Jag gör ju exakt tvärt om.


Punkt 9:
Om någon ställer en fråga som du inte  vill svara på, le och fråga istället:
"Varför vill du veta det?"


Jävlar, vad nyfiken jag hade blivit om någon svarade mig med ett falskt léende och den meningen.
Jag hade förmodligen ALDRIG släppt det.


Punkt 16:
Kom ihåg att tystnad ibland är bästa svaret...

Är det?


Punkt 20:
Dela med dig av allt du vet...

Det är ett sätt att uppnå odödlighet...


Odödlig?
Aldrig! Jag vill dö som alla andra... Här hålls det hemligheter vill jag lova!


...För att nämna några punkter som just talade om för mig att jag är lite, lite sämre än andra!
Hmm, det kanske förklarar varför min telefon varit så tyst ikväll!

Kommentarer
Postat av: jojo

förvirrad..

vad då för mail??

2009-05-27 @ 08:16:14
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Fisken

Allvarligt? Har du hemligheter? SITTER-DU-OCH-TRYCKER-PÅ-HEMLIGHETER???

Kom igen! Våga vara odödlig!!!

;-)

2009-05-27 @ 16:14:51
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Sara

OM jag har hemligheter!

Här ruvas det på riktiga skatter ska du veta, fisken!



Jojo:

Vanliga kedjemail där du får lycka och balans i livet om du bara skickar mailet vidare till minst 15 personer osv...

2009-05-29 @ 20:03:57
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0