Inte så som man kan tro

I morse när jag satt på spårvagnen och kände mig ball i mina urgamla Wranglerjeans, scarfs och handledsvärmare blev jag snabbt nedtagen på jorden igen... -Av mig själv!

För vem kan egentligen vara ball när man lyssnar på Absolute Acoustic Love Songs i iPoden?
Ingen va!?

Men till mitt försvar finns det många otroligt vackra bitar i den där samlingen.
Jeff Buckleys version av Leonard Cohens Hallelujah tex...

Nu ska jag dricka upp den första av de två härliga kopparna med kaffe som jag har framför mig och börja dagen på mitt 4:e-klassfyllda jobb

Chip!


Kommentarer
Postat av: Doreen

Hejsan det här kanske låter lite konstigt, men jag undrar om jag skulle kunna få ställa lite frågor om din klädstil? Det är så att jag ska vara med i en kortfilm och regissören vill att jag ska ha häng men jag har aldrig haft det förrut så jag undrar om jag skulle kunna få ställa några små frågor bara så att jag kan förstå stilen bättre.

2009-10-13 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0