Tecken på välmående kanske?

Jag har blivit så ego!
Eller så är det så att jag har fått mindre tid på mitt dygn. Jag vet inte!

Jag har aldrig varit en sådan tjej som följer 18 olika bloggar, men nu är jag verkligen katastrofalt dålig.
Jag har en 4-5 bloggare som jag tycker om att följa. Som jag tycker skriver bra, roliga och intressanta saker.
Men jag gör det knappt längre och jag har faktiskt dåligt samvete för det.

På något sätt känns det som att jag har en skyldighet och ansvar att läsa dessa bloggar. De läser ju min och då ska jag läsa deras. Det är inte mer än rätt och jag tycker ju om att göra det.
Ler för mig själv när jag gör det och undrar lite över hur de, som jag inte träffat, är in real life.

Men det är knappt att jag är inne på min egen blogg längre.
VAR ÄR MIN TID och min skrivglädje?

Jag älskar ju att skriva på samma sätt som jag älskar att teckna. Men jag gör det inte!
Hinner inte..?
Det är så konstigt, för om någon skulle fråga mig vad jag gjort i veckan skulle jag gnida mig lätt om hakan och mumla fram:
"Jaadu, vad har jag gjort egentligen? Jobbat, hängt lite med vänner och så. Inget speciellt direkt..."

Så nu har jag blivit så ego att jag (ibland) snabbt loggar in och skriver mina rader, innan jag slänger ihop datorn och rusar iväg och gör det där som jag inte riktigt vet vad det är.
Det är i alla fall inte i soffans ro med datorn iknät...

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att vara ego ibland!

Du är ute och lever livet istället för att sitta i soffan och blogga, det låter bara sunt i mina öron.

Bra där Pärla!

Pöss

2009-10-08 @ 14:20:59
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: jojo

Bättre man är ego mot sig själv,

än ego mot andra.



Jag anser att du bara ska ha EN blogg.

Lite lättare att hålla reda på???



Eller så skaffa några till vetja..



Oavsett vad,

jag följer dig på denna blogg.

Med hela mitt hjärta.

2009-10-08 @ 20:51:33
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: PetraB

Men det där går ju i vågor bejbi! Precis som allt annat. Inte sjutton kan man gå runt och ha dåligt samvete för att man inte hinner följa allas bloggar slaviskt heller. Jag e precis likadan som du och jag tänker inte ursäkta mig. Puss!!

2009-10-13 @ 21:45:00
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0