Duktigare än väntat

Undrar just om jag inte börjat mitt nyttigare liv ändå...

Igår letade vi nattamat på vägen hem, vilket gick katastrofalt dåligt. Istället plockade jag, när jag kom hem, fram en avokade och åt den, toppad med keso!
Vad hände med flötig kebab liksom?

Idag har jag ätit en nyttig frukost (klockan 13:00 i och för sig) och nu panerade jag lite färsk fisk till middag.
Och inte nog med det.
När jag köpte potatis till min fisk och mina bryssekolisar idag så köpte jag en mycket mindre godispåse än vanligt!

Jajjemen!
Hälsosamheten, here I come!

Kommentarer
Postat av: Fisken

Snyggt jobbat! Snacka om disiplin! Btw: Vandrande G-punkter? Asg Det roligaste OCH det äckligaste jag hört sedan förra torsdagen!

2009-09-14 @ 09:13:36
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0