Ge mig mina tidstjuvar tillbaka

I morse när jag åkte till jobbet läste jag en artikel i METRO om hur man ska undvika tidstjuvar.

Tidningen uppmanade mig, som läsare, att; Sluta zappa på tv:n, sluta ta fikapauser med mina vänner, sluta chatta och slösurfa på internet, slänga tv:n, lägga 10 minuter varje kväll för att planera upp morgondagen, sluta sms;a och ta inga fler långa luncher...

Sedan avslutar de artikeln med:
Ha kul...

Ursäkta mig om jag tycker att de just bett mig ta bort allt som är kul och avslappnande i livet...
Kvar efter att ha eliminerat vänner, umgänge, och ibland avkopplande tv eller dator är att jobba eller plugga!

Tack som fan METRO!


Kommentarer
Postat av: jojo

metro,..vad vet dom?

Självklart skriver de att alla andra ska leva som tråkmånsar dom är. VILKET skit jobb/liv de anställda på metro måste vara.



Men hur komuniserar dom då?

Rökringar??

2009-09-28 @ 16:56:30
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0