I suck...

Om det finns en bokstavskombination för att förlägga saker, så har jag den.
Mina jobbnycklar är ständigt glömda på olika ställen.
Jag har (efter att ha svurit hårt åt mig själv) hittat dem på toaletter, kvar i klädskåpslåset, på pianot (och då spelar jag inte ens), i personalrummet, vid datorn på en annan avdelning, på ett barns bänk, i bamba... Shit! You name it och mina nycklar har varit där.

Det har gått så långt att folk kommer till mig med min nyckelknippa, för nu vet de flesta av alla ca 500 personer på min arbetsplats vem det vita EA SPORT-nyckelbandet tillhör.

Oh, och jag ska inte ens gå in på alla plånböcker, kameror, handväskor, visakort och andra kära ägodelar som jag på något oförklarligt sätt har glömt på olika ställen, för då blir jag ledsen på riktigt.

Finns det stödgrupper för min bokstavskombination tro?
Finns det andra som mig?

Jag undrar om den där visselfunktionen finns kvar...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag köpte en så'n där visselgrej till J för några år sedan för att han skulle sätta på nycklarna. Gissa vad han gjorde med den... jo, tappade bort.

Vi hade inte hunnit sätta i batteriet så det gick ju inte att vissla på den...

Så ja, det finns fler som du ha, ha, ha!



Hoppas att du får en skön helg Pärla!

Pöss

2009-09-25 @ 13:16:28
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: jojo

eller ännu bättre min vän,

skaffa någon som du visslar på,

som har jobbet att hålla reda på allt ditt.

Jag tar gärna jobbet.

Behöver lite barnledigt.

2009-09-26 @ 19:51:23
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0