Jag går sönder!

Jag måhända ha fel och jag kanske reagerar ovanligt starkt, men nu får det fanimig vara nog!
All skit på samma gång och jag pallar inte mer...
Jag är förbannad som helvetet faktiskt.
Så arg så att magen drar ihop sig, bröstet bultar och benen är som gelé.
Tårarna bränner och munnen känns hård och stel.

Jag är så arg så att jag hade kunna ge vem som helst som kom i min väg, med ett belåtet grin på sitt fejs, en fet lavett just nu...
Så arg att jag på riktigt vill vråla och sparka söner inredningen i rummet där jag siter.

Jag brukar inte vara så här arg och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av denna starka och rätt skrämmande känsla.
Jag kommer säkert att göra någon ledsen, men jag måste bara få ur mig ilskan...
Som sagt, jag kanske har fel i mina tankar men det här är min känsla och den kan aldrig vara fel.

Ljug inte för mig
Dö inte
Ligg inte med andra tjejer
Tala inte om för mig vad jag ska göra och inte göra
Lyssna inte bara på den andra parten och bilda din egen uppfattning utan att kolla av något med mig
Döm mig heller inte när du inte vet hela sanningen
Anklaga mig inte för något jag inte har gjort och sluta förvänta dig att jag ska ersätta skiten
Visa respekt och behandla mig så som du själv vill bli behandlad
Var inte sjuk

Åååååh, LÅT MIG BARA FÅ RESA BORT från alla dessa jävla negationer...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, gå inte sönder!

Det är jättejobbigt att gå sönder.

Du vet att du alltid kan resa hit Pärla. Ska jag hämta dig vid tåget?

Pöss

2010-05-31 @ 11:15:36
URL: http://bempis.blogspot.com/
Postat av: Annapanna

Men vännen... Vad har hänt?

Vi kommer till helgen om du vill träffas och få en bamsekram!!! Å prata lite?



Stor kram

2010-05-31 @ 19:27:44
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Maria

Vad är det som har hänt vännen??



Du kan rymma ner till oss om du vill. Här finns det en massa kärlek och värme (och en och annan sliskig brasse) och du är super välkommen..

2010-06-01 @ 20:02:34
URL: http://thesweetlifeinrion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Livet ÄR tufft och orättvist ibland, du ÄR privilegierad, fast tyvärr verkar du inte förstå hur mycket :(

2010-06-03 @ 09:39:01
Postat av: Sara

Visst både vet och förstår jag att jag är privilegierad... Det tråkiga är ju om jag misslyckats att visa min uppskattning för det.

Men ibland hopar sig skiten och ibland kommer droppen som får det att rinna över.

Vissa boxas då. Andra pratar eller skriker.

Jag skriver blogg!

2010-06-04 @ 08:39:36
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: jojo

Rakt in i mitt hjärta. Dina ord får mitt monster att vända sig. För den där ilskan känner jag så väl igen.

2010-07-10 @ 20:00:55
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0